O mnie

Moje zdjęcie
Do tej pory byłam strasznie zabieganą osobą, wiecznie marudziłam, że brakuje mi czasu – na wszystko! Ciągle nie szczęśliwa, postanowiłam to zmienić, kiedy zauważyłam jak wielką satysfakcje sprawiło mi upieczenie ciasta, którym zajadał się każdy a w szczególności ja! Kolejnym bodźcem który nakłonił mnie do spożytkowania mego czasu troszkę inaczej było wyjście do indyjskiej restauracji Jai Ho(http://www.jai-ho.co.uk/index.html) Dziekuje. Wspaniałe smaki innej kuchni obudziły we mnie chęć odkrywania i poznawania różnych ciekawych dań. Przecież jedzenie to sama przyjemność. Do tego wszystkiego przyglądam się Ewie Ch. (nawet pare razy poćwiczyłam) i kolejnym składnikiem mego szczęścia będzie właśnie pokochanie mojego ciała (kobiety musimy zaakceptować i polubić się takimi jakimi jesteśmy a te „wady” to tak naprawdę zalety! –o tym jeszcze rozwinę osobny ciekawy post. Więc do dzieła!

poniedziałek, 11 lutego 2013

kilka słów wstępu...


Blog o "wszystkim i o niczym" (bo tak go określam) będzie mam nadzieje przyjemnym źródłem czerpania ciekawych pomysłów na każdy dzień. Odrobina przyjemności dla ciała i ducha należy się każdemu w tym tak szybko pędzącym na przód świecie…

1 komentarz:

  1. Ja też nie tak dawno ślęczałam nad moim pierwszym wpisem :) Trudno zacząć, prawda? Czekam na kolejne przepisy.

    OdpowiedzUsuń